‏ابتلای صادق زیباکلام به بیماری در زندان تکذیب شد مخبر: خدمت بی‌منت تا آخرین روز فعالیت دولت ادامه دارد آوار شدن ساختمان در غزه بر سر نظامیان صهیونیست| یک اسرائیلی به هلاکت رسید نتانیاهو: ما در جنگی در چند جبهه هستیم فردا دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳ + جزئیات وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک قالیباف: آرمان‌گرایی واقع‌بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای این سیاست است جمهوری آذربایجان از درگیری مرزی با ارمنستان خبر داد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان؛ به‌مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم ستاد انتخاباتی پورمحمدی در خراسان‌رضوی فعال شد دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین
سرخط خبرها

حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۶۸۱۸
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله ترکیبی خود به موضع صهیونیستی «المالکیه» و ورود تلفات مالی و جانی به ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز چهارشنبه هشتم ماه مه ۲۰۲۴ پس از رصد و دنبال‌کردن تحرکات نظامیان دشمن اسرائیلی در موضع المالکیه و ورود آنان به یکی از سنگرهایشان، این نظامیان را با موشک هدایت‌شونده هدف گرفته و آنها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همزمان با این اقدام، رزمندگان، این موضع را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند و نظامیان نگهبان آن را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند. علاوه بر این رزمندگان مقاومت اسلامی تجهیزات جاسوسی این موضع را هدف گرفتند و آنها را ویران کردند.

همچنین حزب‌الله لبنان از حمله به مقر فرماندهی تازه‌تاسیس تیپ غربی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «یعرا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی با استفاده از پهپاد‌های انتحاری خبر داد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستا‌های جنوبی و خانه‌های امن و هدف قراردادن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه هشتم ماه مه ۲۰۲۴ مقر فرماندهی لشکر ۹۱ در پادگان برانیت را با موشک سنگین برکان هدف گرفته و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در روز جاری به ۹ عملیات می‌رسد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->